پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204953
توليت مغازه هاي سازمان تبليغات اسلامي فارسان را به خودمان بسپاريد
تاریخ انتشار : 1395/02/22 12:03:31
نمایش : 1448
سرپرست فرمانداري شهرستان فارسان گفت: از اداره کل تبليغات اسلامي استان انتظار داريم که توليت مغازه هاي تبليغات اسلامي فارسان را به اين اداره واگذار کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام و المسلمين سيد جعفر مرتضوي، مدير کل تبليغات اسلامي استان، با مهرداس طاهري، سرپرست فرمانداري فارسان، ديدار و گفتگو کرد.

طاهري با تبريک انتصاب حجت الاسلام مرتضوي به عنوان مدير کل تبليغات اسلامي استان، گفت: اميدوارم با انتصاب شما، که آشنا به مسائل فرهنگي استان هستيد، شاهد تحول در امور فرهنگي استان باشيم.

وي گفت: بحمدالله حجت الاسلام ميربد، رئيس تبليغات اسلامي فارسان، فردي صالح و دانشمند هستند و  رويکرد علمي و دانشگاهي ايشان در برخورد با مسائل فرهنگي و جديت و پيگيري که ايشان در مسائل فرهنگي، شاهد تحولات مثبتي در امور فرهنگي شهرستان فارسان هستيم.

طاهري افزود: از اداره کل تبليغات اسلامي استان انتظار داريم که توليت مغازه هاي تبليغات اسلامي فارسان را به اين اداره واگذار کند تا تبليغات اسلامي فارسان به لحاظ مالي خودکفا شده و در برنامه ريزي، هدايت و حمايت از جريان ها و موسسات فرهنگي قوي تر عمل کند.

وي ادامه داد: مسئله ديگر که بايد مورد توجه قرار گيرد بررسي امکان تغيير کاربري زمين اداره تبليغات اسلامي فارسان است، و چون زمين اين اداره در بهترين جاي شهر فارسان قرار گرفته است، مي توان با جذب سرمايه گذار و تغيير کاربري آن به واحد هاي تجاري و مسکوني از اين مکان درآمد بالايي به دست آورد.

حجت الاسلام مرتضوي گفت: در مورد تغيير کاربري محل اداره تبليغات اسلامي فارسان، ما منتظر ارائه يک پيشنهاد معقول از سوي سرمايه گذاران هستيم و اگر ان شاء الله اين پيشنهاد ارائه شود آن را بررسي مي کنيم.

وي در باره اجاره بهاي مغازه ها گفت: همه درآمدهاي اين مغازه ها در نهايت به شهرستان فارسان عودت داده مي شود و در همين شهرستان مصرف مي شود.

مرتضوي افزود: از طريق استانداري مکاتبات لازم براي خريد يک دستگاه خودرو براي تبليغات اسلامي فارسان انجام شده است و ان شاء الله به زودي اين خودرو در اختيار اين اين اداره قرار مي گيرد.

حجت الاسلام مرتضوي با اشاره به وجود سه باب مدرسه صدرا در شهرستان فارسان، گفت: دبيرستان دوره اول پسرانه و دبيرستان صدراي دخترانه داراي مکان مناسب آموزشي نيستند و از فرمانداري تقاضا داريم با هماهنگي با آموزش و پرورش فارسان، مکان مناسبي براي اين دو دبيرستان در اختيار تبليغات اسلامي فارسان قرار دهد.
 
    
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html